Weblog over Portugal en Curacao - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Martijn Niekerk - WaarBenJij.nu Weblog over Portugal en Curacao - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Martijn Niekerk - WaarBenJij.nu

Weblog over Portugal en Curacao

Door: Martijn van Niekerk

Blijf op de hoogte en volg Martijn

15 April 2008 | Nederland, Abcoude

Vanaf 28 april tot 5 mei kun je hier mijn belevenissen in Portugal volgen!

Tevens zullen hier vanaf 15 juni tot 23 juni mijn belevenissen op het zonnige Curacao te lezen zijn :D

Hou deze weblog regelmatig in de gaten als je wilt weten wat ik hier meemaak ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Vanaf 28 april tot 5 mei kun je hier mijn reisbelevenissen in de Algarven, Portugal volgen. Vanaf 15 juni tot 23 juni kun je hier mijn reisbelevenissen op Curacao en in het Caribisch gebied volgen.

Actief sinds 15 April 2008
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 5882

Voorgaande reizen:

28 April 2008 - 28 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: