Laatste dag :-( - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Martijn Niekerk - WaarBenJij.nu Laatste dag :-( - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van Martijn Niekerk - WaarBenJij.nu

Laatste dag :-(

Door: Martijn van Niekerk

Blijf op de hoogte en volg Martijn

04 Mei 2008 | Portugal, Albufeira

En toen was het zondag 4 mei, de een naar laatste dag van deze vakantie.

Vandaag wezen varen vanuit Vilamoura naar het westen, voorbij Praia da Oura. Echt onwijs mooie rotsformaties gezien, rode rotsen, hoge kliffen en dure villa's.

Verborgen stranden, you name it :) En ik kan vol trots melden dat in de Atlantische Oceaan heb gezwommen! Uit de kust weliswaar, waar het een metertje of 3 of nog veel dieper is! Dat kunnen niet veel mensen zeggen dacht ik zo!

Bij vertrek in Vilamoura zelfs nog een boot uit Naarden gezien, echt bizar.Zo ver weg van huis, en dan een boot uit het Gooi zien, echt bizar.

Morgen misschien nog even naar het oosten en ons dan klaar maken voor de vlucht naar huis :( Gelukkig nog wel een lange dag, want de transferbus komt pas om 20,45u lokale tijd. En dan weer terug naar Nederland....

Maar gelukkig over iets meer dan een maand naar Curacao baby! Hell yeah :P Voorbereiding en voorpret volgt binnenkort op deze weblog, alsmede enkele Portugal foto's!

Ciao,
Martijn

Martijn

Vanaf 28 april tot 5 mei kun je hier mijn reisbelevenissen in de Algarven, Portugal volgen. Vanaf 15 juni tot 23 juni kun je hier mijn reisbelevenissen op Curacao en in het Caribisch gebied volgen.

Actief sinds 15 April 2008